ID
CHAT
Chat with us on Whatsapp!
+49 160 96 89 53 49

Często zadawane pytania dotyczące rezerwacji z PepeMare

Jak mogę dokonać rezerwacji z PepeMare?

  1. Szukam apartamentu na stronie Pepemare, który odpowiada moim potrzebom.
  2. Klikam na przycisk "Zapytania niewiążące" lub przechodzę do dołu strony do strefy "Zapytania niewiążąceâ€? aby złożyć zapytanie o dostępność i ceny.
  3. Wprowadzam informacje wymagane w formularzu.
  4. Klikam na przycisk "Wyślij zapytanie o dostępność niewiążącą", aby wysłać wniosek z zapytaniem do PepeMare.
  5. Natychmiast otrzymuję e-mailem podziękowanie za przesłanie mojej prośby. PepeMare przesyła Twoje zapytanie do właściwego apartamentu.
  6. Dostaję w jak najkrótszym czasie (w ciągu jednego dnia) drogą mailową szczegółową wycenę ze strony PepeMare.

Wniosek o dostępność: co to znaczy?

Jeśli składasz zapytanie do PepeMare, wypełniając odpowiedni formularz, składasz zapytanie o dostępność miejsc w danym okresie dla jednego lub więcej apartamentów. Wniosek ten nie ma absolutnie żadnej mocy wiążącej. Jeśli PepeMare potwierdzi dostępność danego apartamentu e-mailem, następnym krokiem może być jego rezerwacja wraz z wpłatą zaliczki w wysokości 30% naliczoną od całkowitej kwoty. Na każdy przesłany wniosek o dostępność, PepeMare zobowiązuje się odpowiedzieć jak najszybciej, zazwyczaj w przeciągu dnia.

Dostępność potwierdzona: jak mogę zarezerwować teraz miejsce na wakacje?

Dzwonię lub wysyłam e-mail do PepeMare potwierdzający moją chęć dokonania rezerwacji wcześniej zamówionego apartamentu, w sposób wiążący. W tym momencie otrzymuję z PepeMare maila z " zapytaniem o rezerwację" z wszelkimi informacjami o mieszkaniu i banku, aby móc przesłać zaliczkę w wysokości 30% naliczoną od całkowitej kwoty. Należy wpłacić zaliczkę w ciągu 3 dni od otrzymania e-maila. Po otrzymaniu wpłaconej zaliczki wcześniejsza rezerwacja zostanie potwierdzona ze strony PepeMare, zawsze drogą mailową.

Zapytanie o rezerwację: kiedy otrzymam odpowiedź?

Jeśli zamierzasz dokonać rezerwacji, otrzymasz w przeciągu kilku godzin (maksymalnie jeden dzień) wszystkie informacje potrzebne do podjęcia potwierdzenia rezerwacji apartamentu, który wybrałeś, oraz wpłaty zaliczki.

Płatność: jak i kiedy mogę zapłacić?

Wpłata zaliczki dokonywana jest przelewem bankowym, bezpośrednio właścicielowi wybranego apartamentu lub do PepeMare. Zaliczka jest zazwyczaj w wysokości 30% łącznej ceny a wszystkie szczegóły odnośnie danych przelewu zostaną przesłane klientowi mailem wraz z potwierdzeniem rezerwacji przez PepeMare. Pozostała część kwoty czyli 70% ceny całkowitej (plus ewentualne koszty sprzątania i inne koszty) musi zostać wpłacona zaraz po przyjeździe gotówką lub kartami kredytowymi. Pozostała część jest wpłacana bezpośrednio właścicielowi apartamentu, a nie PepeMare.

Czy są dodatkowe koszty związane z rezerwacją?

Nie. Korzystanie z usług PepeMare jest całkowicie bezpłatne dla turystów. Rezerwacja apartamentu poprzez PepeMare nigdy nie powoduje, iż cena apartamentu dla turystów ulegnie zmianie, że będzie wyższa oraz pojawią się jakikolwiek dodatkowe opłaty (oprócz wcześniej uzgodnionych) lub podatki.

Ochrona danych osobowych

Ochrona danych osobowych wnioskodawcy jest zawsze gwarantowana. PepeMare zapewnia, że Państwa dane będą wykorzystywane tylko i wyłącznie do wykonywania zapytania ofertowego i nie są przekazywane osobom trzecim w żadnych okolicznościach. Jeśli jednak mają Państwo jakieś pytania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych prosimy o kontakt. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

... vai piano ...